search instagram arrow-down

Kontakt

Taky me najdete na Facebooku pod Zivotnafloride a v pripade dotazu a pripominek me kontaktujte na zivotnafloride@hotmail.com

Chassahovitzka river

Když někam vyrazíme na motorce bez psů, pokaždé je nám líto, že zůstali doma. Proto se snažíme jezdit někam, kde je můžeme vzít s sebou a kde si to taky užijí. Proto, ani ne měsíc po posledním výletu na Sturgis, jedem na zapadni pobřeží do Chassahovitzka river campground. Nikdy jsme tam nebyli, ale když jsem hledala místo, kde je hezká příroda a kde jsou v campu dovolení psi, tohle se mi hned zalíbilo.

Takže v pátek balíme stan, spacáky a celou naši campingovou výbavu, v sobotu přidáváme zásoby jídla a piti (🍺🥃😁-pitný režim je nutné dodržovat) a vyrážíme. Čeká nás víc jak čtyřhodinová cesta, tak si zpíváme (Žluty pes a Turbo😂) a cestu nám zpříjemňují psíčkové.

Na místo dorazíme kolem páté hodiny, jdeme se přihlásit a mapujem camp. Je to přímo na vodě, okolí je typický floridský prales a všude je asi milion komárů. Zika útočí 😁. Až na ty komáry to vypadá víc než dobře, hlavně přes ten prales kolem vůbec nevidíte na vaše camparské sousedy, což je velké plus. Rozbalujeme všechny věci a jdeme zapálit oheň. Protože jsme nevěděli jestli je v okolí nějaký obchod, tak jsme vybavení žebrama, kařatama, klobáskama a vším možným. Sobotní večer padnou žebra a pár piv a jdeme spát. A to je s klukama ve stanu docela sranda, protože Chester se nám zásadně cpe na polštáře a Frankie se celou noc snaží dostat mezi mě a Viktora, a ťapkama nás odtlačit na kraj 😁. Navíc zbytky jídla lákají mývaly, takže nás celou noc budí jejich urputné rabování 😁. Ale i tak jsou super roztomilí.

V neděli si přivstaneme, jdem zamluvit kayaky a vracíme se na snídani. Děláme si snídani a jsem na to😁. Už dřív jsme s klukama na kayaku byli, ale vždycky to byl double kayak. Tentokrát půjčujeme dva single,takže fakt nevíme do čeho jdeme 😁. Já začínám s Chestrem a Viky má Franklina. Asi po deseti metrech se Chester rozhodne, ze Frankieho nemůže v té šlamastyce nechat, skáče do vody, plave za Freňou a Viktorem a snaží se dostat na jejich kayak. To dost dobře nefunguje, takže zastavujeme, znovu se naloďujeme a jedem. Okolí je nádherné, udělali jsem dobře, že jsme vyjeli tak brzo,protože tady není tolik lidí a tím pádem božský klid. Na mapě je vidět, že celá river vlastně končí v Mexickém zálivu a je plna pramenů, které vyvěrají ze země. Proto má řeka svoji konstantní teplotu 22 stupňů. V zimě, kdy je teplota nižší,tam můžete vidět mořské krávy. Teď je ale červenec,takže vidíme spoustu ryb (některé jsou fakt velké), želvy, plno ptáčků a motýlů.

A pro zajímavost, celkově ze všech pramenů na této řece vyvěrá za hodinu víc než 3,700 000 galonů sladké vody.

Krasný den a klid domalovává moje vyhrožovaní Chestrovi jako „pokud vyskočíš,tak tě tady nechám a budeš mít hlad a bude ti zima a pak budeš litovat, ale už bude pozdě“ nebo „jestli se kvůli tobě utopím,tak ti nedám ani kousek šunky a to budeš mít zato“. No prostě pohoda 😎. Kde je mělká voda, zastavujeme a necháváme je vylétat (a dáváme svačinu samozřejmě 😁).

Kolem jedné, kdy provoz fakt houstne, si psíčky vyměňujeme a pomalu se vracíme. Je docela načase, protože slunce začíná neskutečně péct.

Protože je neděle je camp, teda jeho stanová část, skoro prázdná. V druhé části, kde parkují RV je vidět, že tady lidi zůstávají klidně i několik měsíců. A to jim kolikrát upřimně závidím 😁.

Zbytek odpoledne si uzivame ticha, relaxujeme na siti, opekame kuratko a uzivame si jeden druheho ❤️.

Moc dobře chápu, že ne každý má rád takový styl dovolenkování, ale myslím, že každý by si něco takového měl vyzokoušet. Poznáte toho druhého z úplně jiné stránky a za úplně jiných situací. Např. třetí den bez sprchy 👌, poslední dvě vajíčka na snídani, jít ve dvě v noci do té dzungle na záchod, nebo bouřku, která nečekaně přijde, a vy máte všechny věci venku😁. Znám hodně lidí, kteří utratí hodně pěněz za fancy dovolené v oblibených letoviscích, kde se potom nudí na pláži a zjistí, že si nemají co říct. Tady si Vas zábava sama najde a navíc, podle mě, hodně posílí vztah.  No a pokud Vás chlap nezabije ani po tom, co ho po páté budíte ať s Váma jde čurat, asi je to láska ❤️😁.IMG_0218